BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Monday, March 7, 2011

Tak SeakRaB duLu

hmmm aiishh terase dah x seakrab dulu jer...sembang n fb same2..
nape ek???
die marah aku ker??? or aku ade slah cakap or ade wat die terasa???
hmmm klu ade mayb aku x nmpak sume tu,...
penah gak chat tapi jwb biase jer..emmm aku pun malas dah nak chat lagi...yela mayb die sibuk...
tapi die kwan paling rapat aku ade...skang cam dah jauh jer,...
h,mmm x kesah la dah x nak kawan dah...
aku x layak kot..
" masing-masing dah besar pandai pikir "
tapi aku terasa dia n fiancee die diam macam tu jer...
ntah la perubahan org kite x nmpak kan..
" sedang kan pantai pun berubah inikan manusia "
sentap ker??? tapi pasal ape...
ngan org lain ok jer...mayb perasaan aku..
mmg la ase biase jer..tapi terasa gak kan..kawan dah lame..
tapi memang sedih ,xtau ar nape sedih sgt...
huuhh!!! xpe la may b ade hikmah di sebalik nye..
kite kn tabah utk sume ni...
hope die bahagia n ok2 je di samping org tersayang...
ngeee~~~~
hilang tempat mengadu..n hilang tempat gelak tawa n berborak sakan...

p/s: hilang seorang x beerti hilang semua nyer~~~

4 comments:

  1. dun sad..aku kan ade..chill beb! heheheh

    ReplyDelete
  2. huhu aku kn ade....t dah kawen masing2 ade kehidupan sendiri.kwn ttp kwn tp suami lebih dr segalenyer..(^_^)

    ReplyDelete
  3. hehhehe Tq..cayang korang.... :)

    ReplyDelete