BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Monday, March 28, 2011

♥ aku Terima Nikah ♥

heyyy!! any lagi 2 bulan jer weding ko tau...mn borang nikah x amik lagi??? lik lu baru 2 bulan bkan 2 hari ( bisik hati kecil ku )huh~~ my En. pun dah bising cz borang nikah x g ready lagi..cz membe die dah siap awal...ok2...saya tau harini search ar jugak tenet g web Jais..ok " borang permohonan kawin lelaki " klik ow ade 1 jer..tapi ade 3page ( garu kepala n mula x phm ) ignore.. klik lagi " borang permohonan kawin perempuan " eh~~ waitt~~ ade lagi " borang pengesahan wali " ok !! banyak nyer perempuan confiused lagi( garu pale belah kanan plak ) aishhh~~ x leh jadi ni..ok ym zaimie ( die pun nak kawin gak hujung bulan 5 ) tny punyer tny..die kate die dah settle..waaahh!! klass ko bro..nek jet ko yer...die amik borang kat pejabat..ok/...tanye iela bff aku ( die dah kawin bln 1 hari tu ) die pun x ingat bape helai perempuan kn isi..ok agak menggelabah dah aku...tny ain kwn sekolah aku( bru kawin juga) jwpan agak bg aku rase selesa sikit " boleh any aku print 10 set " wow!! 10 ke ape...die kate takut salah..ok...ase ade sikit confident....last aku n membe au g pejabat MAIS sendiri....

sekitar MAIS:

Hmmm sume berpasangan jer aku??? berpasangan tapi bukan berpacaran hahaha.yela my en keje...g ngan ofismate aku..teka tingkat 1.." Jabatan agama islam nikah,cerai,rujuk" aishh ase berpeluh2 baru amik borang beb rileks ar...ohh~~ pejabat ni air cond rosak harap maklum!! aiishhh..sampai kaunter..."cik saye nak mnta borang nikah " " org mn yer " " alamat sec 36 shah alam" " klang ke??" sound rosak ke pompuan ni " shah alam cik " " ok~~ anak keberape yer?" " bongsu ke tiga " tgk die ade tik2 ape ntah kat borang tu... " ok t bw borang ni kat pejabat agama klang yer suh laki isi dulu..nikah kat klang kan???" " ye saye..emm boleh amik utk laki punye x?? " " laki org mn??" " 17 s.alam " " ok isi laki hntar sini yer..t yg pompuan hntar klang siap laki punyer n cik t.tangan depan imam nnt." baikk~~ berlalu dgn senyuman...ok settle..n ase mcm dah dekat no ngan majlis aku..x sabar nk jumpe my en mlm ni suh isi cepat2 hahahhaa....









pict 1: borang adalah percuma sahaja..
pict 2: Borang permohonan perempuan ( adalah saya :p )
pict 3: Borang permohonan Lelaki ( My en punyer )
pict 4: diisi oleh saya ( saya bersetuju berkahwin dgn kn tny my abah la yer~~ ) hehehhe

p/s: apsal ngan blog x leh nk uploud pict ni..adoyai..

No comments:

Post a Comment