BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, August 3, 2010

~ MajLis aKu Ker???~( video tunang )

SALAM...
Haiii...lame x update my blog...bz cz semggu kj area K.L..minggu ni xkeje sana stay at s.alam..minggu depan 2 minggu pose keje at K.L..sementara x wat ape..aku dah berjaya edit pict2 tunang aku n wat slide video..ni cume percubaan jer,...Slalu p majlis membe tunang...tupp..tupp..majlis aku plak..cam x pecaya...
( sambil gelak ) cz x byk pict la...pict sume kat membe2..tapi tgk la sendiri hasil video ni yer..heheehehehe..


video