BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Wednesday, March 9, 2011

♥ PerPisahan yg MeManG ku haRap Kan ♥

haiii nak share lagu ni aku xtau kenapa aku suke sgt lagu ni..tapi aku bukan minat aizat pun opppss!!...ngee~~ mungkin bait2 lau ni yg membuat kan aku suke n teringat kan seseorg ker??aahhh x mungkin cz die telah menyakit kan aku n mempermainan kan aku..DammNN!!!
Kalau lirik aizat tu kate...

Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

tapi aku nak tukar lirik tu jadi...

Seandainya masa itu kembali semula
tak Ingin ku memiliki lebih dari itu...

boleh ke mcm tu mmg sume nyer jadi kenangan..lagu yang akan menjadi ingatan wat kite mase dulu...aku dah agak juga perpisahan yang tak aku duga tu akan jadi gak...n ko leh pergi biarkan aku sendiri...
ingat gak aku n die ade satu impian n 1 jiwa...susah dan senang aku ngan die..tapi myb die dah senang n tinggal kan aku...fuhh!!! hebatt!! syabas buat die...tapi biar la..mmg aku xnk kenang kan sume kan kenangan tu..n aku skang ade 1 impian n 1 jiwa,susah n senang dgn org yang aku syg n boleh membimbing aku... :)

jom layan lagu ni....syokk wooo~~~credit to aizat amdan..

No comments:

Post a Comment