BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Wednesday, March 16, 2011

♥ Persiapan Bermula ♥

Morning~~ pagi2 dah wat blog kan...yelaa~~ harini awal no masuk ofis 7.30 tu..cz sepatutnya aku kn g K.l harini tapi kwn aku tu dah ada...so aku g esok jer...

mlm tadi bermula episod persiapan aku plak..yela lagi 2 bulan je lagi kan nak ke tarikh weding aku..wahh!!! cam x caye jer.. tap[i semlam siap buat 11 jer hahahaha sebab semlm smapi umah lmbat...bila wat bnda tu mcm dah dkt jer majlis ni...tapi ase happy..mlm tadi wat gift utk org ramai...mak n abah punyer...untuk kwn2??? hmmm tgh pikir n xde idea nk bagi ape..cume 1 jer dah terisi utk gift kwn2..tapi tu my En. wat sendiri tau..die pun sibuk wat gift jugak...n aku wat gift kat umah aku laa...so rase puas hati kan ade hasil tgn n kreativiti dr bakal pengantin ni...hehhehehe :) settle mak n abah punyer.. next month utk kwn2 punyer plak..idea dah ade...cume bntuk xtau nk bntuk ape...

korang nk tau ke gift org ramai ape??? hhehehe mane boleh tggu tau aku akan uploud..tapi bukan skang tggu la..bila dah byk sikit..baru siap 11 malu ase nak tunjuk hehhehe...

ok la..wat keje..any berlambak keje lagi tuuuuu~~~

p/s: nak ke dtaran maybank ade mamt handsome menunggu cheque dari aku,.. :)

No comments:

Post a Comment