BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Saturday, March 19, 2011

* Bila die Muncul 2011 ni.. *

Hmmm semalam pas keje terus siap2 pakai baju kurung pink beg pink utk g kenduri umah membe aku kat meru...di temani oleh adik ofis ni ayunni.. :) , sebelum tu aku g K.L dulu hantar coklat utk Sis Dayah yg akan bertunang harini...aku g sn ikut highway bukit raja..klu ikut Fedral comfrim2 la jem kan...tetibe je hati aku berdebar2 sgt nak menghala ke Pudu tu ( Rumah sis dayah ) huhh!!! ape perasaan ni jahatnyer hati...dalam perjalanan tu mmg ase x tenteram giler la...adehhh!!! dalam hati aku berdoa..Ya Allah mnta2 die xde...aku dah lame x contact die n jumpe die..dekat 4 bulan...hampir smapai roundboard...Gggggrrrrr!!! ase menggigil nmpak dah bangunan biru tu...bukan takut kat org biru yg dlm pondok tu yg tu " PONDOK POLIS "tapi aku takut nak bg signal kiri nak masuk bangunan tu sekali lagi jahat nyer hati, seb bek yunni ade teman kan aku..aku dial num sis dayah..alamak!!! x angkat la plak.. aku pun ckp " jom yunni teman akak.." die pun follow aku..aku langkah 1 anak tangga mcall dari sis dayah aku call balik die ckp
" B akak tunggu depan pintu ni.. " aku pun terus la naik...dup..dap..dup..dap..nmpak sis dayah tersenyum depan pintu tu...aku pun salam cium2 pipi sume..die ajak masuk malu la..intai gak fuhh!! seb bek xde tuhan makbulkan doa aku...x lame tu muncul sorang laki..bertuala di badan berseluar slack...aku wat xtau langsung...np aku berborak ngan makcik n sis dayah ase kekok n terketar-ketar..mesti dorang dapat ase kegugupan aku..malu nyerr~~~ sekali lagi jahatnyer hatii...aku wat xtau jer..adehh!!! die upenyer..mak die tny aku weding bila..n aku jwb jer bulan 6..n die pandang aku..mcm semacam jer...sekali lagi berdoa dalam hati... "Ya Allah kau kuat kan la iman ku ini" mase kitorang kat luar die sandar depan pintu dgn muka bangun tdo kan...borak2..aku nak balik x lame pun kat sane..cz nk g kenduri kat Meru...sambil berpelukan dengan mak mertua x jadi tu...die dok pandang jer..tetiba terkeluar dari mulut aku.. " mengada mat...hehehehe " die gelak je...mak die terus ckp " aah mengada,m.cik geram jer ngan die .menyampah.. " hahahahaha kesian die...aku pun terus berlalu n xde perasaan ape...balik ikut highway yg same..depan PTPL...tibe2 fon aku bunyi lagu " Bila Cinta By Gio " gggggRRRR!!! sekali lagi jahat nyer hati....aku tau die call.. nada cool aku jwb..die tny aku tgh drive ker..n perbualan pun bermula....

die : hello b tgh drive ek ??
aku: aah....( ringkas )
die: eh nak tny la coklat tu ko wat ker?? yg besar tu bape ringgit??
aku: yela aku wat...yg mn ??? 35 pcs tu ker??
die : ye kot yg mn ntah ade kotak besar ni...
aku: yela betul..klu mcm tu rm40, klu nak letak word rm45
die: word cam ner??
aku: ala..happy besday ker..slamat bertunang ke..bla..bla...
np nk bg gf ko ker???( sambil gelak )

die: haaa??? mn ade gf b, betul xde... ( beria tu kate xde )
aku: ala yela tu...klu ade xpe la...hehehhe ( gelak sinis )
die : yela ko ni np ckp mcm yu betul la...
aku: ok2..yela xde....( senyum )
die: lame x jumpe ko b...
aku: yela ko sombong kan dengan aku...
die: xdela bz la aku kje tempat baru...tunang sihat b??
ko kwin bulan 6 bape hb??
aku: tunang??? sihat... 10,11,12...
die: sory la myb aku x dpt dtg..aku hntar sepupu aku kawin..
aku: hmmmm ye la tu...membe lain leh dtg kan aku?? xleh la...
die: betul.. ala jgn ckp mcm tu..
aku: xpe2..ko xnak dtg..tapi aku nak hadiah besaaarrr!!!
die: boleh besar ibu jari kaki aku...hahahaha
aku: hahahaha xnak aku nk besar2 tau...
die: yela....
aku: ha k la...
die: ok...


perbualan habis mcm tu jer...hmmmm apakah sume ni..np aku berjupe die saat aku tgh mencube melupakan die..pergghhh!!! ayat x hengat...yela... biar lah...

" Hanya lagu yang menjadi ingatan ,Hanya lagu yang menjadi kenangan "


ntah la aku mengharapkan aku dpt lupe sume tu...n aku harap pun disitu juga pertemuaan terakhir menjelang weding aku nnt ( boleh ker?? ) harap ok...


walaupun perpisahan telah berlalu setahun yg lalu...
kite tetap BFF sampai bila2..




p/s : 2 month 3 week will be a Princess.. ( berdebar ) :)

2 comments:

  1. forget him..you do not hurt people who love you now..he planned something better for you..

    ReplyDelete
  2. mayb hope to forget him, just a frend 4 ever ... in my heart to forget him, but mayb beautiful memories unforgettable.

    ReplyDelete