BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Wednesday, December 7, 2011

SuRpRise!!!!

SEmalam my besday..tunggu jugak wish dr en hubby,hmm sampai ke petang xde..tapi tepat jam 5.30 sampai umah,masuk bilik.tetiba ade sesuatu atas meja make up,surprise!!! from me..ingat rupa nya..ingat en hubby lupe my besday,walaupun x mahal tapi aku amat menghargai nyer.bukan senang org laki ni nak wat kejutan utk kite...dengan hasil nukilan die sendiri..mmg la penah dapat tapi bg aku bila dah jadi wife ase lain ade frame atas meja tulis
" HAPPY BIRTHDAY TO MY WIFE"
hehhhehehee ase kekok plak..klu korang nak tahu ,this year baru 1st time sambut besday sebgai isteri,..ase terharu~~~ nak nangis pun ade.thanks so much to my beloved hubby..nak tau x hadiah ape.??? jeng..jeng. scroll bawah :



kreatif x??? hehehehe lukis sendiri.. :)
saya amat menghargainya...


dan bila malam tgh syok tggu " CINTA ELISYA" tetibe anak buah aku QASEH bw kotak kek sambil nyanyi " eppy beday mak nani,eppy beday mak nani" hahahaha kejutan kedua..en hubby untuk saya..wahhh!!! ade kek coklat my favrate tu hehehehe seklai lagi terharu...thanks so much...besday tahun ni sgt bermakne utk aku yg akal menjadi ibu..:)

kecil tapi chomell dan sedap.. ( lilin yg cute) hehehehe


tulisan pade kek ( my wife erni hehehehe)

thanks god kerana panjang kan umur ku ini dan dapat menghirup udara segar dibumi mu ini,dah kau lindungi la aku dari segala bisikan syaitan yg suke memusnahkan dan menyesatkan umat mu.dan kau lindungi lah keluarga ku suami ku dan kandungan ku ini, kau murahkanlah rezeki kami sekeluarga.. amin yaRabbal alamin...

No comments:

Post a Comment