BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, December 13, 2011

♥ OmBak RinDu ♥

haiii semalam public holiday..akhir nyer dapat gak date berdua ngan my hubby setelah berjaya memujuk g tgk Ombak Rindu yeahhh!!!! cite start kul 5.55 pm. mmg ramai giler org seb bek dapat ddk atas..

Citer tu mmg best n touching dgn lagu adera n hafiz tu..aku mula meleleh air mata saat izzah di pukul oleh haris,,huh!!! sgt teruk..dan paling aku x boleh thn saat haris di masuk kan kat hospital.n dato suffiyah x izin kan izzah melawat haris huh sedih time tu...n bila dato suffiyah balik izzah masuk n jaga hariz. time tu aku paling sedih..sebab aku x dpt byg ka husband aku jadi mcm tu..aku mmg x kuat untuk menerima dugaan tu...Ya AllaH kau lindungi suami ku ,aku dan kandungan ku supaya kami bertiga dapat bersama sepanjang hayat...so jalan cite tu mmg same mcm dlm novel...sape yg belum tgk leh la pegi rugi x tgk...ok itu jer..yang penting aku puas hati dpt tgk cite tu setelah beberapa bulan x kuar hehehehe...

4 bintang untuk ombak rindu..



No comments:

Post a Comment