BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, December 6, 2011

besDAY!!!

MORNING!!!!

tOdaY is my Bufday....hehehehe dah umur 25tahun skang ni..hope dipanjang kan umor n di murahka rezeki untuk aku n my BabY..N family... Thanks pada yg wish untuk aku harini...tapi nothing special or surprise yang aku dpat hehehehe ( terlewat mungkin) x suke mengaharap kan sesuatu...my hubby pun diam jer untuk pagi adakah beliau lupe or saje jer.. ( so tggu je la balim keje ni) die x kan pernah lupa besday sape2..terasuk family die sendiri pasti die wish..tapi pade aku...??? ( belum kot sedapkan hati sendiri :) ) terharu bila dapat mesej dr my bro klu die wish ape2 untuk aku pasti aku menitis air mata...tadi die wish kat aku...

" happy bufday,moga jadi isteri dan anak yg baik serta jadi ibu yang penyayang n sama2 jaga Qaseh mak n abah.."

so sad bila dapat mesej tu...thanks to my bro wish my besday die x penah lupa besday aku..n besday die pun akan menyusul utk december ini 25hb krismas lagi tau..heeheheh :)

thanks pada kwn2 yg wish kat Laman Muka bUku aku tu..byk sgt n thanks jugak cz korang doa kan kesihatan aku. n baby...thanks alot... :)

ok sampai sini je la daaaaa klu ade yg surprise utk aku..aku post esok k..bye!!!!


p/s: weekend wedding my BFF pula... :)

No comments:

Post a Comment