BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Monday, February 28, 2011

♥ Shopping IKEA ♥ 1st persiapan.. :)

haiii..shopping .shopping n shopping kebiasaan bagi wanita.. ( not me) aku x suke sgt shopping,shopping bila perlu n nak beli jer..semlam aku g IKEA..li barang2 gift utk weding..fuhh!! ramai gak org...cari2..ade gak jumpe..byk lagi upenyer...tapi ase cukuo ke nk beli 350 kotak...amik troly..ishh~~ my En..cegat ape kat situ g amik troly..hehhee.. try utk susun 1 troly..eh eN. x cukup ni.. ngan slumber die kate " u g amik kat sane tu.." hampeh...aku pun amik la..my bro tgh susun 1 troly n my eN. susun 1 troly..aku??? aku dengan pantas amik troly lagi 1 la...mak aku ntah ke mana ntah..kn cepat klu x habis la brg tu ...sampai...my bro habis susun 1 troly 100 kotak..My en. 1 troly siap 100 kotak juga..ha>>> x cukup ngan slumber aku ckp kat my eN. " u g amik troly kat sane tu.." hahaha jgn marah yoo!! aku plak smbung susun fuhh~~ hampir siap minta2 cukup...sume org dlm ikea dok memerhati kitorang..ade yg nak amik t[pi xleh..aku dah cover tunggu ar klu ade balance baru korang leh amik..hahaha...aku siap2 asing kan 50 kotak lagi...x nk bg org amik...my En.dtg ngan troly nyer...siap..akhir nyer..haaaa yg balance korang leh amik..( tapi yg balance tu sume pecah) hahahhaa nasib la sape cepat die dapat.. ngee~~~ ape agaknye brg yg aku beli byk berkotak2 tu yer???? jeng~~jeng~~ sorang 2 troly tolak...yela mau xnyer..4 troly tu..hahahhaa.....balik punggah plak isi dlm bonet..lame gak la nk menyusun..samapi umah pun susun balik..byk keje tu~~~ korang nak tau ke ape aku beli?? eh2..mn leh kan...x surprise la t..nak tau..tggu pas weding aku la..ngeee~~~

aku leh share pict jer la...x byk pun..gmbar troly jer..hehehe :)


ni aku laaa...tgh tungu abg aku penat tapi still leh senyum :)



taraa baru betul..ala nmpak 3 troly jer..ade 4 sebenarnye
banyak x??? hehehe


p/s: berbelanje bagaikan ratu.. :)



No comments:

Post a Comment