BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Saturday, February 19, 2011

~ BerdebaR~

Berdebar bukan ape... petang ni aku ade PRE Weding kat bintang walk sekitar PAVILION yang tempat aku x penah langsung pegi...mcm ne la keadaan nyer ye~~ yela nama pun K.L of cz sesak kan...aku plaing benci dengn kesesakan..dammmNNN...tapi aku kena pegi gak utk photoshoot first sebelum hari bersejarah aku nnt..tgk fb org lain ade akak tu pre weding kat Broga Hill so sweet ..suke!! tapi aku wat dari yang lain bergambar die sekitar bandar K.L nice jugak kan..pakai kemeja ngan jeans style la kan...n kemudian pakai baju kurung dok tgh2 bandar adehh!!! tapi xpe la ok la kan baju kurung bukan bogel pun...ala2 Ana Rafali kan...so tggu je hasil nye nnt bila dah siap...hope sume berjalan lancr n cntik..t aku uploud pict pre wedding aku ok!! chow..

now still kat ofis ape lagi keje laaa.....

p/s: photograper terbaik by sweetstudio a.k.a hilmifaisal..:)

2 comments: