BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, February 1, 2011

~Redha atas Pemergian nya~

sedih dgr berita tu..igt lagi 1st time die bgth...

" B aku dah ade..cepat je dpt... ( sambil tunjuk bnda tu kat aku )"
" yeke..tahniah aku happy sgt2..yela dulu ko same2 ngan aku...xleh lupe kngan pahit n manis sume same2..congrate tau jage elok2"

cepat betul mase berlalu tumpang happy untuk die juga.. :)
bulan demi bulan berlalu jarang jumpe rase rindu kat die tibe2...tapi aku thn juga..np ade something ke yg x kena...

semlam tgh fb cousin die chat aku...

" tau x die kat wad mane???"
" haaa yeke??? bila ??? knp ngan die?? b xtau pun "
" yup pagi td br doctor bgth x dpt diselamatkan..tekanan darah tinggi.."
" ya ALLAH "

aku ase sedih sgt..mayb xde rezeki...baru je nak rase happy besar nyer dugaan tuhan tunjuk kan...petang tu jugak g umah die...n melawat...aku tumpang sedih kali ni..x sme mcm aku happy ngan die dulu...semoga Roh nyer dicucuri rahmat...

to my BFF sbar k...mungkin bukan rezeki ko...pas ni jg kesihatan,aku syg ko..seb bek x jd ape2...baby die di kebumi kan hari ni semoga roh nyer dicucuri rahmat...sabar tau die dah tunggu ko di depan syurga...tabah hadapi ape yg berlaku...

Takziah wat ko n family k...aku tetap syg ko.. :)

No comments:

Post a Comment