BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, February 22, 2011

~Selesai~

Fuhh!! lega selesai sudah Pre Weding aku...ahaks~~ sabtu hari tu mmg sgt seronok...walaupun agak penat...sampai Pavi mak oii ramai giler org malu lah aku cmni..tggu faisal n the geng..dorang sampai dlm kul 6 so aku la sampai dulu kan hehehe..xpe la aku mmg saje nk smpai awal utk amik mood...kikikiki...my En. mase tu agak x keruan a.k.a gelisah gak la..mau nyer ramai giler org dah la die tu pemalu dlm hati aku hope die ok2 jer...stgh jam menunggu nmpak dah kelibat faisal n the geng..mak oii faisal dtg ckp" ok erni saya bw 5 org,jgn risau diorg ni ok.." aku pun say haii n senyum jer..dlam hati " wahh!! cam atis plak...ramai nye nk amik photo" kikikiki ok kite mula dr hujung la...so mula kan pose ngan aku pki baju pink + jeans.. n my En. kemaja merah + jeans...wow class tau pict yg di ambil..bergerak 1 per satu..nak amik depan butik LV tapi x dpt coz ade org tgh wat construction adeh!!!! potong betul la...tapi dpat gak ambil..wat la gaya bagai x mau...ade 1 couple lalu bf die kate " pengantin amik gambar " oiitt lum kawin la...gf kate plak " aah..comel nyer" hehehhee agak terharu jugak... wink...lame gak ambil la..sampai ke pukul 7.30 berehenti kjp solat maghrib..n sambung balik kul 8.30...jeng..jeng.. tukar baju kurung plak..jadi la perempuan melayu terakhir..my En.semakin ok.~~ wah dangerouse wooo amik pict tgh2 jalan raya..sekali klu t.ligth tukar hijau mau kn lenyek kami...hahahah tapi pict tu paling terbaik n de bomb!!!! x sabar aku nak tgk...sampaii ke kul 10.30 baru selesaii fuhh!! penat beb~~ tapi faisal dah mesej bgth nak pos pict aku ..t next blog aku share pict kat korang ok...bye!!!!

No comments:

Post a Comment