BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, May 25, 2010

KeLiRu....


KELIRU...
kenapa aku keliru ni????

aku boleh la lupakan die....die pun boleh lupakan aku...
tapi aku still keliru ngan perasaan sendiri
[sob~~]




KELIRU....
kenapa ngan aku??? lagi 1 bulan setengah jer lagi...
hope aku leh kuat..
tooooolooooonnnggg x mo ingat lagi...
aku kn kuat, aku x boleh keliru ngan hati sendiri..
die adalah yang terbaik untuk aku sekarang...

KELIRU...
Betul ke masa dengan aku die ngan GURL lain gak???
[ fikir +termenung ]
betul ke aus penanh nampak die??
pegangan tangan,keluar tanpa pengetahuan aku???
[ sedih di permainkan ]

KELIRU..
MAMA die kate die byk GURL...
JOHOR??FREE HAIR??? OFIS??
Mane satu???
byk nye scandal...tapinape aku bodoh sgt xnmpak sume tu??
[ada hikmah disebalik pertemuan tadi ]

KELIRU...
aku x boleh terus mengharap lagi...
aus kate lupekan die...die dah byk berubah,,,
fetty kate lupekan die...myb ade yg terbaik lagi..
dyot kate lupekan die..sampai bila aku harus ade perasaan dengan die sedangkan die
bersenang -lenang ngan kehidupan die...

KELIRU.....
skang aku dah x keliru..
sume yang terjadi ade hikmah di sebaliknye...
mereka teklah bukan sume nye pada aku..
n aku x perlu keliru lagi...


No comments:

Post a Comment