BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Friday, May 7, 2010

~ JacKeL oH JackeL~


hahahha tadi lunch p JACKEL ngan kak sedara aku...
fuhhh!!! 2x dah p beli jugak..
saja p sana nk usha2 bj mn tau ade yg berkenan...pegi kat tgkat 4 tempat bj2 kawin 2..hummm bj aku yg aku nk 2 dah habis.,sedih aku..tapi ade beberapa bj yg aku berkenan juga...baju ni pun aku cari untuk hantaran tunang bln 7 ni nnt,,aiisshh!!! mmg ssh benar nk pilih..masing2 bz..lagi 2 bulan je pun poning pale ni..tgk la ape yg berlaku...huhuhuuu

PILIHAN PERTAMA...


ni la bj pilihan pertama..humm ok gak simple bj ni warne gray..
harga rm600+++


Justify Full
corak kecik2 sesuai ngan aku yg gemss...hehehe



PILIHAN KE-2



yang ni ok gak..tanah putih n bunga gray + hitam..

ni harganya rm1000+++ kopak MR.A aku hahhahaha


PILIHAN KE-3


Baju ni mmg aku berkenan sgt mama norlin pun suka..
i LIKE !!!!

3 pilihan ni la yang aku berkenan tapi harga nye yg x berkenan..sume ni pakej 2 meter bj perempuan + 4 meter satin tu + 4meter stgh bj melayu lelaki+ sampin songket sekali..
tapi aku kn fikir n bw my MR.A mn tau die x suke kan...tema time nikah mmg GRAY...sume cantik...ahad ni aku nk ajak MR.A n my mom p n beli...tapi xtau la dpat ke x yg 3 pilihan ni..or ade yg berkenan tang lain nnt..hahhaha tgk je la pun...

2 comments:

  1. saya suke gak pic terakhir tuh~ warghhh!! sgt shweeeet!! beli la B!!

    ReplyDelete
  2. hahahah cantek kan....
    hargaaa??????

    ReplyDelete