BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Friday, May 21, 2010

~AfteR 11 YeaRs,...~

semalam aku jumpe budak2 sekolah rendah yang lame aku x jumpe kire2 11 thn lame nye...
kul 6 p.m dorang suh tunggu kan OLE2 sec 18...Nurul paling awal datang...perjumpaan ni bab Nurul nak jumpe coz die nak kawin 5 JUne nanti..TAHNIAH!!! Nurul... lame x jumpe tau2 nak kawin dah yer...Thanks cz igt lagi aku n jemput aku...

Sampai OLE2...Nurul,Lynda N Lyza dah sampai dulu..aku mmg x cam muka Nurul mmg lain muke die..xtau la muka die same ke..cz lame dah x jumpe..then skang tgh tggu Ain plak...Bila ain sampai lepak p PAKLI..dah duduk..tapi order x lagi...dok sibuk borak2 n gelak2 lagi..yela lame x jumpe..sampai pelayan 2 pun Blah...dekat stgh jam baru order balik...

Memang dorang sporting habis..x mcm mase zaman sekolah dulu asyik gaduh bila jumpe.n sombong...Myb dah besar perwatakan berbea..tapi dorang very fUnny lagi2 Ain..aiishhh x berubah sungguh perangai die 2..hahahha..asyik gelak n buat lawak jer..dorang semakin cantik...
sedar2 jam kul 10P.M mak oii lame betul..kedai pun nak tutup.then beransur la kitorang..THANKS Nurul blanje makan,.,.hehehee...sampai park sambung cerita lagi..adooii..mmg x puas jumpe..Hope pas ni leh wat 1 plan jumpe ramai2 lagi..mesti best...



hanya 5 org je dapat datg..
( lyza , Lynda,aku,Ain,& Nurul)


No comments:

Post a Comment