BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Monday, May 10, 2010

*** FinaLLy***

Finally..hahhaha tepat kul 4p.m semalam bergerak ker JACKEL lagi...tapi kali ke-3 ni aku p beli la plak kan...sampai sana terus je la p tingkat 3 cari mana yg berkenan..wane GRAY ok gak...tapi rambang mata sudah..xtau mn nk pilih..lepas 2..MR.A mau try pki kuning air..hmmm very nice gak...huhuhu...sampai pening pale mencuba kain..ngan kakak yg promoter 2 pun pening..die kate aku tinggi sgt hahhaa x sampi nk ukur,,...ada satu kain yg aku cuba putih n dalam satin kuning cair..harga rm800+++ kire mcm ok gak la..tapi die suh amik sekali 5 meter,,mak datok sape plak nk pki sampai 5 meter..senget ke ape...so terpaksa ambil pilhan pertama masa aku p jumaat hari 2..tawar pny tawar dapat rm500 dapat baju 2meter setengah+ satin 4 meter+ baju melayu 5 meter,...so MR.A pun setuju ngan pilihan yang dipilih..haaaa ape lagi bayar la... hhhuhuhuuuhhu....tambah seratus lagi bl sampin Songket plak..so total rm 600....kire selesai la sume tinggal prepare barang lain plak..huhuhu cam x caye la plak kan..aiiissshh!!! k.la..pasni tunggu plak cerita kisah aku..mcm ne knl MR.A tu,...n cerita kisah ex2..aku hahahha ~adioosss~

ni la kate putus yg telah dipilih aku n MR.A

cantekk??? harga rm500..huhuhuu

No comments:

Post a Comment