BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Wednesday, April 20, 2011

H.I.V???

Hallu semlam aku g test H.I.V bukan ape untuk memperlengkap kan borang nikah aku jer..perghh sape x takut kan amik H.I.V yela sume org takut...tapi bnda mcm ni leh ada pada kite klu kite x jangkakan...semlam lunch dgn my En.Tunang..at Old Town...die x mkn saye jer...ngee..u xleh mnta ek...u tgk jer..hehhehee...tepat 2.15 kitorang gerak g Klinik Kesihatan Sec 7 Untuk amik H.I.V tu...tgkat 1..kat kaunter org tu bg borang n num dulu sebelum amik darah... ade num4028 n 4029, aku bg kat my En num 4028 hehhehe bab aku ckp kat die aku takut..ngeee~~~ kn turun bawah g kat bilik 13..kitorg tggu turn pergghhh lame giler jam dah kul 3.15 p.m...then bunyi num... 4029 bilik 13 aik aku nyer dulu...my En dah gelak jr.. aku nak suh die dulu ale2 num aku di panggil dulu...masuk bilik 13 ade sorang mamat ni yang akan cucuk jarum kat jari aku...
( hensem gak...) hahahha

" ok hulur jari tengah kanan "
haaaa~~~ ( agak lucah tau ) ce buat..ce buat...kikikikiki
pap~~ " ohh!! mak kau " ( melatah plak )
abg tu pun terkejut same...kikikiki
" nape x ckp nak cucuk dah kan smae2 terkejut "
hahahhaa " habis dah huluq jari nagt dah sedia... ok tggu luar t saya panggil"

aku pu kuar n tggu giliran my En plak...
x lame tu result aku dpaat..of cz la ok kan...kikikiki ( yeahh~~~ leh kawin ) tggu result my en. pergghhh lame betul..jam dah kul 4.00 p.m ni...aku ckp.." i balik dulu la...lmbat nyer la u nye result habis la u...hahhahaa " my En. " ish lame nye..bodoh ar... "hahahha agak gelisah die...akhirnya org tu panggil kami pun balik...yeah2!!!! leh lngkap kan borang...hee... sgt teruja untuk isi borang balik t...so uall g la wat check up..sah laku nya 6 bulan tau...tapi x yah excited sgt nak g awal..kikikiki....

ni num aku...4029
( my en pny x sempat snap.. )



sakit nyerr kn tucukk..
p/s: jari besar tu my en..tecik saye~~ :P



ni borang pemohon..



kami dah lulus....yeahh!!!

tq to abg encem Syahrulnizam...hehhehe

p/s: nak kawin lagi... 1month 2 week.. 6 day..yebba!! yebba!!

No comments:

Post a Comment