BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Saturday, November 20, 2010

** Sakit **

Nak story tentang sakit..asal nak akhir tahun dan masuk tahun baru aku mesti sakit..mayb sebab nak berakhir tahun dan nak masuk tahun yang baru kot..tapi mesti la juga kn..tapi bukan sakit bab xde duit ok..tp penyakit kesihatan..

Sakit Tekak [ Penyakit hujung tahun ]

Hari ni terasa perit sgt tekak ni n kering batuk x henti2..sakit dada dibuat nyer..ni la penyakit yang selalu aku hadapi [
wajib kena ] yela sampai hilang suare n demam badan pun ase panas n lemah jer....cz ssh l aku nak buat fon calling or jawab fon nanti..aiissshhh...tapi still keje juga..

Sakit Telinga [ Penyakit Tahun Baru ]


Ni lagi satu penyakit yang aku selalu hadapi iaitu telinga..sangat perit klu di tangung..tuhan je la yang tau..berdenyut2 dibuat nye..penyakit ni selalu kn bila masuk Tahun Baru [ macam ade sambutan Tahun Baru plak dalam telinga ni ] adooiii...n selalu kena tgh2 bulan juga...tapi dah kena la standby awal2 ubat2 aku tu...




p/s: Ya Allah kau jauh kan segala penyakit untuk tahun 2011 ini nanti...aminn...

No comments:

Post a Comment