BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Wednesday, November 24, 2010

♥ KisaH QaSeH : QaseH GoomuKK KeR ??? ♥



Haiii!!! mari dengar KisaH Qaseh..


Episod : Qaseh GooommuuKK keerr???

Qaseh dah besar umo 3 thn..makan jgn ckp la...semlam aku blik kj..pas mandi n solat die tgh makan.mak aku suap kan nasi + sup telur..yummy!! yummy!! bertambah ok 2 pinggan ,pas aku dah kuar bilik aku nak g umah k.nor ( sepupu aku ) Qaseh dah habis mkn pun..die pun ikut aku g umah sepupu aku tu..dok kitorang tgh borak2..anak sepupu aku tu balik aness..Qaseh bangun n terus ikut aness ke dapur..aku dgr sikit2 die borak ngan aness..

aness : "Qaseh dah mkn ker?? " Qaseh : " dah Qaseh mkn nasi ngan sup jer "
( ayat jer x leh bla tu die xtau yg dah hentam 2 pinggan )

anees pun g depan tv tempat aku borak tu,ngan bw pinggan yg die nak mkn..yg si Qaseh ni follow jer si anees tu..n ngadap anees mkn..k.sedare aku tny..

"Qaseh nak mkn ker?? " ngan selamber jer die angguk... ish2 aku kate kan Qaseh dah mkn " terus jer die ikut k.long amik nasi..so makne nyer dah kali ke-3 la die mkn kan...pas habis mkn aku balik umah...abah br balik masjid n makan kat dapur...n die p kat mak aku.." nenek Qaseh nak mkn..." mak aku kate " tadi kan dah mkn ,makn bubur jagung yer,nasi dah habis " padahal ade lagi..cz xnk bg die mkn byk sgt.. die jawab " tipu yerrr..tu Qaseh nmpak " hahhahaha.. aku ckp " td umah k.no die dah mkn juga " die jwab " Qaseh lapo la mak ni " ma oii budak ni...so 4 pinggan jer nasi untuk Qaeh hari ini yerr....ish2...

p/s: aku tny " Qaseh ni gooomuuukkk laaaa.... "
die jwab " mane ade la..Qaseh keciikkkk !!! "

Tgk pict Qaseh Sebelum & Selepas die

Sebelum



Selepas

No comments:

Post a Comment