BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Wednesday, June 8, 2011

Terasa Debaran nya..

aiishh neves takut,kecut perut sume ade..adooii..ase nak demam jer..hari last keje sok dah cuit..yahoooo!!!! rase x pecaya aku nk jadi isteri org...takut dowh...sampai ade jiran lame aku tegur..

" any nak kawin dah yer...dulu kecik jer .naik basikal pun same tggi ngan basikal.."

hahahhaa mmg la name pun budak2..mmg x leh lupa..tapi kwn2 aku sume dah nak jadi bini org..ase seronok pun ade,sedih pun ade...waaa~~~ sedih ngan family...byk bantu aku..igt pesan abg aku..

" any x sangka ko nak kawin abg happy sgt..abg akan wat yg terbaik untuk weding ko"

thanks so much to my bro megat salehudin.segala deco2 n weding planning sume di wat oleh abg aku sendiri..die mmg creative..sampaikan botol inner shine yg die minum die simpan byk2..jdi pasu bunga..untuk letak atas meja mkan nnt..( t korang dtg korang tgk)hehehhe cian kan sume persiapan weding aku dibuat dgn brg recycle jer...bila dah touch up2..jadi cntik plak.jimat kos..hahahhaa

sok dah khamis...jap je rase..thanks jugak untuk butik Zarra..a.k.a my frnd nurul yg banyk bg support..x sabar nak tunggu majlis tu nnt.hope dpt yg terbaik..n dapat wat ape yg aku impikan dalam blog aku dulu " angan-angan" skang x leh uploud cz blum majlis lagi t aku share pict2 tu ok...

pada kawan2 ku..dtg tau rewang huhuuhu x sabar nk jumpe korang mlm ni..aku sgt berdebar tau klu korang nak tau....

to my cousin awen..ko mesti sentiase teman aku tau..n pki kan aku inai..wah x sabar dowh..siap suh ko test lagi.kan..thanks ikut rentak aku n layan aku...x lupe pengapit my en. rafiq...ko suh die senyum je tau...hehehhee

so debaran aku masih terasa.badan mcm nak demam.hope x jadi ape2,n baik2 jer...aku happy sgt nak tggu saat ni..n aku harap gak dapat thn air mata kat majlis nikah aku nnt...

any syg mak,abah,megat fir n Qaseh korang sume yg byk membantu n membimbing..x kan lupe jasa korang..:'( to my anak buah Qaseh x dapt tdo ngan mak nani lagi ucu amy dah ade. heheheh thanks teman mak nani tdo selama ni k..tdo atuk tau pasni..hahahhaa

p/s: princess nak dkt dah ngan prince nyer..hehehe

No comments:

Post a Comment