BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, June 7, 2011

SePanjanG hiDup

Haiii update untuk 3 hari lagi menjelang wed aku..fuhh~~ jap benar ase....rase sedih terharu..neves happy pun ade..hope tuhan kuat kan aku dalam majlis tu nnt...sebak nak tatap wajah ayah n bonda ku...n adik beradik ku...huhhh~~ nitis jap air mate.. sreettt~~~ ( kesat air mata yg hampir jatuh kat pipi.....jom layan lagu ni..hope ade lagu ni time wed aku ..nak tau time bila tunggu~~~ ( x pasti ade ke x) khas untuk bakal suami ku... Mohd Helmee Bin Ghazali... i sayang u...hope u terima i sebagai isteri u hari jumaat ni...:)




suka dengan lirik lagu die ni ....adalah doa untuk kebahagiaan kite bersama..insyaALLAH...


Aku bersyukur kau di sini, kasih
Di kalbuku, mengiringi
Dan padamu
Ingin kusampaikan
Kau cahaya hati
Dulu kupalingkan diri dari cinta
Hingga kau hadir ubah segalanya
Oooo
Inilah janjiku kepadamu

Chorus:
Sepanjang hidup
Bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu
Hingga akhir waktu
Kaulah cintaku, cintaku

Sepanjang hidup
Seiring waktu
Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan s'lamanya
Aku milikmu

Yakini hatiku
Kau anugerah sang Maha Rahim
Semoga Allah berkahi kita
Kekasih, penguat jiwa
Kuberdoa, kau dan aku di Jannah
Kutemukan kekuatanku di sisimu
Kau hadir sempurnakan s'luruh hidupku
Oooo
Inilah janjiku kepadamu

*Repeat Chorus
Yakini hatiku
Bersamamu, kusadari inilah cinta
Tiada ragu,
Dengarkanlah kidung cintaku yang abadi


P/S: 3 Days lagi...:)

No comments:

Post a Comment