BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Wednesday, January 19, 2011

~ m.i.m.p.i ~


HaLLuuu~~

Emmm aku nak share mimpi aku kat korang yg selalu menghantui hidup aku akhir2 ni...nk kate mimpi seram x de la gak..tp agak seram gak bg hidup aku..klu dah hari2 mimpi benda yang same kan...Tapi mimpi aku bukan la mimpi seteruk yang disangkakan..xde la mimpi hantu ker..mimpi kn kejar bnde2 yang mengeri kan..tapi aku kerap mimpi my Ex-♥ wahhh sape nak nolong tu..adooiii...ntah la ape motif sume ni...aku dah x igt die n lupe pada die..aku pun dah x cntact die.."tapi org kate.. kalau kite igt org tu ,die pun akan igt kite.. " aaiishhh mcm filem hantu k.limah plak..hahhaha tu org yg kate..aku x kate ape2 pun..:) tapi aku sentiasa mimpi die.n wat kan aku x tenteram.. adehhh!!! hope pasni die x menghantui aku lagi sebab aku sayang kat my En. ♥ saya a.k.a En.Tunang saya yg sekarang sgt baik ( walaupun x romantik ) wawawawa...tapi die faham ape yg saya mahu... ♥ u muah2x...walaupun kami selalu x sependapat..hehehhe..
* pasni aku akan cite kisah hidup aku... ( sedang menghitung hari..syiookk!!! )

No comments:

Post a Comment