BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, January 18, 2011

~Gerammm!!! ~

Haii dah dekat lebih sebulan rasenye x update blog ni..maklumla bz manjang...hehehehe..masuk thn baru patut nyer cite bnda best2 kan,..tapii aku.....

meh nak habaq sikit ni... tau la hang tgh bahagia skang tapi agak2 la kan..dulu aku pun byk bantu ko...tapi bula aku mnta tolong ko mcm nak lari2 plak..ape KESS!!!,bnda ni sume masuk utk ko gak kan..so paham la... bos lain pun jg anak buah die baik2..tp ko ( ex bos ) wat cam ni plak mcm2 alasan plak ko bg...aku xkesah la tau la aku x keje ngan ko..tp aku still bwh ko..agent ko kan..sume bnda aku kn wat ke ape..Bos br aku ni...ok jer ngan agent2 die..klu mcm ni sampai bila la nk maju...tp aku akan igt sampai bila2..org yang sennag x kan sennag selama2 nyer...x pela myb my new Bos leh bantu aku..walaupun salary aku cukup2 mkn jer kat sini..n im happy...

N u...hope akan bahagia selama2 nyer,..bla sume dah selesai pandai2 la yo!!!! aku mmg tengah geram ni...


Beras Kalau di masak jadi Nasi..
Orang kalau Di Panggang belum tntu jadi BBQ ,
mau jadi Abu Rase nyer...
Lu Pikir La SEndiri ( Bukan Aku Kate Nabil Yg Kate )

Aku x la sekejam ni lagi...still Igt Tuhan...


p/s: belum terlambat utk wish selamat pengantin baru utk iela & hazrie :))

No comments:

Post a Comment