BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, April 13, 2010

~HaPPy BesDay MoM~


Happy bESday mak yang ke 57..semoga pjg umo n murah rezki...

hahhaha 10 APriL 2010 adalah besaday mak aku yg ke 57....malam 2 aku beli sate,n nugget jer..n mak palk masak mee hoon...pagi 2 pg Tesco aku ckp kat mak ,mala ni masak mee hoon la..alasan nye aween nk dtg...


Petang aku kuar beli sate...p kg.jawa 2 tutup plak...p Bkt Tinggi pun tutup..adooiii...last aku p beli kat ANDALAS CORNER...sampai umah kul 8.45.awen dah beli kek..k.no n anak2 nk dtg dah..mak plak tgh masak mee hoon...aku tunjuk isyarat kat k.no jgn dtg dulu...awen plak tunggu umah k.no ngan kek...hehhehe..abah blk sembahyang dorang pun dtg...mak terkejut ngan surprise 2..hahhaha ayt yang kuar dlm mulut die.." mengada tau korang ni " hahahaha..


malam 2 N9 vs Kedah,ada plak konsert AF...dah berebut nk tgk last2 tgk bola la...cz AF ade ulangan...wat ringkas2 je tapi happy...SLAMAT HARI JADI N HAPPY ANNIVERSARY MAK N ABAH...

No comments:

Post a Comment