BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Monday, March 29, 2010

Peristiwa 27 March 2010....



27 March 2010.....
kenapa tibe2 rasa len macam jer...
jantung semakin berdegup laju..dup..dup..dupp..
oh tidakkk!!! semakin hampir..dan hampir...
aku kesorangan dalam bilik xde sape teman...
my sis norlin pun xde p ambil ank2 nye..
aduh!!! seram sejuk jer rase...sejuk????( sebb aku pasang aircond)

tibe-tibe......
tok!!tok!!tok!! pintu bilik aku di ketuk..
huh! my mom...suh aku keluar...
sedia kan makanan...nk lunch...
mak masak.. asam pedas daging,siakap 3 rasa..sayur campur.n masak lemak udang....yummy!! yummy!!yummy!!
makanan siap dihidang,...
akhir sekali makan dessert la...
aku pun ltk atas meja ...
nk ckp " PENCUCI MULUT TERCAKAP PENCUCI MUKA PLAK"
Aduhhh!!! malu aku..sume gelak...pakcik aku plg gelak kuat...

oppsss!! slh ckp la plak..pencuci mulut la bkn pencuci muke...



27 March 2010...

sume dah selesai...hahhahaha
seronok juga..tapi kenapa lain yang di bagi???
rasa hari 2 lain..its ok.. tapi im happy...
huhuhuu...

thanks....


No comments:

Post a Comment