BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Friday, February 19, 2010

I'm SoRRy....


I'm soRRy...
SaLaH yanG KiTe taK nAmPaK sEbEnArNYa,
kenapa??? SALAH ke klu kite nk kawan,
aku hanya ade die seorang kakak yang lama aku kenal,

I'm SoRRy,
myb die terasa selama ni,
maaf kalau aku yang salah,
StOry yang kecil myB besar pada die,



I'm SoRRy,
kalau slame ni aku saje yang byk bw masalah,
bukan sengaja,
hanya lupa nak freeKAN gear ,
dan kete tu berjalan,
tapi die kate aku benci kan die.

I'm soRRy,
jangan salah faham,
sume yang dikate kan x betul,
terpulang la nak percaya ke TIDAK,
hOp3 Die dapat maaf kan aku,

i'm SoRRY.....


2 comments: