BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Wednesday, February 17, 2010

~Fun at G3Nt!nG....~


GentINg HiGhLaNd....

Hallluuu....hahahha sj test nk wat blog sendiri mcm best la plak kan..kakak sedara aku ( norlin ) dah ade blog xkan aku xde blog kan...hehehhe...
first blog aku, aku nk cite pasal ape ek???? oooo pasal aku p genting...myb dah terlewat utk masuk kan dalam blog ni ye x??? yela br blaja la kan...heeee...

* aku p genting 6hb feb 2010..ngan membe Mr.A...( tau ke sape Mr.A ssshhh rahsia)...ape yg best kat genting 2..ntah aku pun dah lame x p sane...br ni ha nk p nye...byk rintangan gak la nk p ke genting tu ..sedih pun ade gak tapi xpyh cite la kot knp...cz aku nk p sane pun happy2 bkn sedih kan...
sampai sane lebih kurang kul 11 lbh la kot...tunggu tiket lebih kurang kul12 gak baru masuk outdoor...cuace agak ok la...x panas sgt....

* first yg kitorang naik buaian yg pusing2 tue...tapi syg nye aku xdapt naik ,penat jer beratur,nk tau sebab ape xdpt naik sebab nye sume kwan dah lpas..smpi turn aku full pulak..hampeh betul..hangin aku..so aku x la naik x mo r naik sorang2....second kitorang p naik roller coaster..yg konon nye berani la nak naik kan..tapi dalam hati 2 tuhan je tau mcm mn ketar lutut ni...sume naik..
( k.zura,k.aida,aida ,sharul..n Mr.A...)K.jue je x naik..heee die tukang jaga beg je la....smpi turn nak naik dah..FUUHHHH!!! mmg menangis la beb...menjerit sekuat hati aku bagai nk giler la kan..agak nye sore aku jer dgr dlm train 2...hahahha malu aku ...aida( gf sharul 0 maintain minah ni siap wat peace lagi...lame gak menumggu nak naik benda 2..ade la dlm 45 minit...
dah lepas 2 main game yg tembak2 tue..hampeh MR.A x jth langsung...nk la jugak merasa bw bear besar...huhuhuu..xde rezeki...

* next naik spider..mule2 xnak naik ,aku ni gayat ckit...2 yg x mo 2...tapi kesian kat k.zura,k.aida n sharul( cover cemerlang pny ayt kan) si Mr.A aku suh naik haram jadah die xnk penakut..die byr kan aku br la aku naik hahhahaha...akhirnya aku naik gak la kan..( terpaksa) aarrggghhh geram...menjerit gak...mn xnye bagai nk gugur jntung...huh....lps 2 p mkn la ape lagi kan...

*dah kenyang mkn kite pun snap2 la ape yg patut kan..heee thanks ye Mr.A cz layan kerenah aku..hahahha...main game lagi tapi ni game lain plak mcm panah 2..aku xtau la ape benda nye...jeng...jeng...akhir nye dapat gak bear merah...huhuhuu i like..thanks again kat MR.A...huhuhuu 9 ekor dapat tue..n 1 bear putih besar...hahhaha..p naik yg kat tasik tu plak...sory la MR.A die je yg kn kayuh..aku x pun...hiikkk..cian die
cpastu masuk tempat ...favarouit aku la kan..choclate perggghhh cantik 2...dpat 2 best,,,balik dalm kul 6 mcm 2 turun bwh...
mkn kat bwh dalm kul9 tolak balik...

thanks pada k.aida,aida,k.zura,sharul n Mr.A....PLAN KE NEXt
HOLIDAY...huhuhuu....



benda ni aku x dapat naik sedih...




tunggu turn naik r.coaster

x kayuh pun naik ni..hehehhee
akhir nye dapat sume ni ( TQ mR.A )

klu ni choclate betul...yummy!!yummy!!


dalam byk2 td..tinggal 2 ekor jer..huhuhu





2 comments:

  1. NICE BLOG YUNK!! ok x layout? ke nak change g? u pilih.. sok i change k.. muach~~

    ReplyDelete