BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Tuesday, October 25, 2011

i ♥ mommy , i ♥ Daddy !!

haiii ase dah bape lame x buka blog ni .biase la bz memanjang
( tenet problem sebenar nyer huh!! ) nak update ..semlam balik keje terus teman my en g GM untuk beli barang2 die..dah siap tu lalu kedai jual barang2 baby wow!!! best klu dpt beli now aku baru 4 bula lebih so nnt2 la..tapi nmpak 1 baju yg lame aku idam kan ni...n penah ckp kan my en.mase awal2 preggy dulu " nnt i nak beli baju ni tu pun klu ade lagi " tapi mase g sana semlam my en terus beli kan baju tu hehehehe sangat sonok walaupun simple...nak beli yg ade 5 pasang + stokin tapi aku ckp nnt2 la cz xtau BB gurl or boy..mmg cute sgt.1st barang yang aku beli....

walaupun simple aku tetap kate cute jugak... :)

p/s: happy depavali..happy holiday yeahhh!!!

No comments:

Post a Comment