BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Monday, July 18, 2011

♥ rezeki di bulan SyaaBan ♥

salam..hehehhhee bertemu lagi dlm..Manis kah Kurma Itu...hehehhee...lame x update...eh nak story..nape ngan 5 Week 5days tu..ngeee..cam cntik plak num dia kan????meh la nak share jap'...

Tanggal 15 july 2011...sume nyer kn mengena ngan 5 ni nape yer..hehhehehee....date ni mmg sonok sgt dlm hidup aku n en husband...nak tau ker..bagi setiap yg dah berkahwin sume impikan ape yg die nak..hehehhee...

camni 15 july aku terpakse keje luar la...g perak..utk jumpe client kwn aku..aku g ngan my bos n staff ofis aku...dlam tggu2 client membe aku ni kat ipoh aku dok layan la mesej ngan my Bff iela...

" la sorry la semlam bz x sempat nak reply..ala xkan aku nak amik hadiah umah ko malu jer"
( ni mesej aku bru reply kat die..padahal semlmnya die dah bg hehehhe)

" ala wat pe nak malu amik je la..dah ade good news ker?? "

" lum kot..tapi aku dah..lewat..tet..tet...takut la nak cek hehehhe"


" ala cube je beli..mcm aku dulu semnggu lewat dah beli klu ade rezeki ade la..try jer"


ngan mcm2 soalan aku tny die..cz die pun tgh pregnant..hehhehee

balik dr perak aku terus pusing stereng g sec 18..untuk g pharmasi...ehem2 pahgam je la yer....ngeee...balik umah terus mandi..test...test...takut pas mandi baru nak tgk...jeng2....alhamdullilah 2 line..kikiki..tersipu2 dok masuk blik en husband ade..tapi solat maghrib dulu la...pas solat terus bgth...die cam blur lellaki biase la mn tau ape2..hehehhee...mlm tu gak g klinik..alhamdullillah doc kate dah 5 minggu n 5 hari....tapi doc awal kan 2 minggu pengiraan..cz die kate x tau waktu subur aku bila... tapi harini dah 6 minggu 1 hari...tapi klu ikut due pregnant aku kandungan aku masih 2 weeks thanks god..ni sume rezeki di bulan Syaaban n ramadhan yg akan dtg nnt....


Ya ALLAH ya tuhan ku kau lindungi kandungan ku bagaimana kau lindungi aku dan suami ku dan bagaimana kau lindungi ibu dan bapa ku...amin...ku bersyukur ape yg kau berikan kepada ku n suami ku ini..amin~~~

p/s: tahniah utk mawi n ikin gak..dah 6 minggu.... :)

No comments:

Post a Comment