BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Friday, October 1, 2010

♥♥ Outing FB with Leya Hot Fm ( part 1 )...♥♥

Hallu....haiii harini nak cite pasal tgk movie MAGIKA with Leya HotFm...rasa bertuah dpat tgk movie ngan die n geng FB yang lain..korang tau x camne aku leh terjoin dlam group ni...haaa kebetulan aku dok usha2 FB penyampai2 HotFM ni..tapi kebanyakkan nye Leya jer yg byk bagi respond klu peminat2 die ni post kan ape2 kat FB beliau..so aku rasa mcm teruja kejap la nk aktif dari FB Leya ni...

Nak dijadikan cerita jumaat tgh hari org sibuk dok g lunch ..aku stay kat ofis...dok belek2 FB leya ni..then aku terbaca 1 topik Leya PADA WALL FB die yang tertulis mcm ni :

""" "" Salam semua... Atas cadangan ramai, Leya teringin lah nak belanja 10 org + Pasangan mereka tgk wayang MAGIKA hari Selasa depan (28/09/2010)... SO caranya senang je, you all kena jawab soalan2 mudah, dan hantarkan pada email manager Leya - ehouzie@hotmail.com dengan subjek "Leya - Magika"... Soalan2nya, sila rujuk kep...ada post seterusnya... Ingat ya gang, tiket2 terhad... All the best...""""" "

aku pun tunggu la soalan2 yang leya ni nk bg...x sampai 5 minit leya post lagi kat wall die soalan2 tu.. :

Soalan2 - 1. Berikan nama penuh Leya?

2. Tarikh lahir Leya?

3. Nama penuh Suami Leya?

4. Lagu2 yg ditulis Suami Leya dalam album "HANGATNYA RAYA"?

5. Filem lakonan Leya yg diarah Arwah Yasmin Ahmad?

6. Nama watak Leya dalam filem MAGIKA?

7. Nama segmen yg dikendalikan Leya di HOTFM?

8. Nama penuh kedua2 Anak kembar L...eya?

9. Siapakah pengarah filem MAGIKA?

10. Leya ada berapa org adik?

aku pun jawab soalan2 ni penat gak la cr jwapan nyer.,.n dah settel aku pun mail la kat manager leya ni...tarikh tutupkan ahad..then akan diumumkan hari isnin..aku pun tggu isnin n buka wall leya waktu kul 10.a.m cz time tu die dah on air kan...tunggu wal die..n 1st wall die :

" Salam semua... LEYA DAH ADA PEMENANG!!! Jap lagi Leya umum kan k..""" "

berdebar plak ase nyer ..heee..rase dah betul jwapan2 tu...then 5 minit kemudian..2nd post :

" Alright gang, Leya nak umumkan pemenang tiket wayang filem Magika... Leya join skali k... Kita mulakan ngan pemenang2 Lelaki dulu lah... 1. Mohd Khalis, 2. Amiruddin B. Abdullah @ Sani, 3. Mohd Aaifaa Azhar, 4. Naziffuddin Bin Taijulddin, 5. AZWAN BIN ROJIHAN... TAHNIAH... Pemenang wanita jap lagi k.."

aisshh baru laki dup dap dup dap...5 minit kemudian...:

Gang, Pemenang Wanita plak - 1. Norazila Binti Ghani, 2. HARYATI BT ISMAIL, 3. ERNI SHAFIKAH ( CHUBBY ) AHAMAD, 4. Mai, 5. Aida Arisya - TAHNIAH! Kesemua 10 pemenang bleh ajak seorang member/pasangan sekali... Yang lain, sorry, jawapan anda kurang tepat... Takpelah, lain kali ada lagi InsyaAllah... Kalau Leya tak bel... anja skali pun, kalau nak, you all boleh join skali... Nanti Leya gitau timing dan lokasinya k... This emoticon has been enhanced by Facicons

hahahha syokk!!! habis bila tgk nm aku tersenarai kat situ...tu yang num 3 tu nama aku la tu..hahahha...then ptg balik keje tu leya call aku..dia bgth hari selasa ( 28 sept ) haritu tunggu die kat GSC O.U..n aku leh bw pasangan..heee nak tau aku bw sape..jeng..jeng...jeng..so tggu next story dr aku n pict2 aku outing ngan LEYA n GENG FB tu yer...chaooowww....

No comments:

Post a Comment