BeBeL

Cer Cite Cer Cite.. ni bukan Blog Hantu Kak LimaH tau..just blog biase..klu korang rase suke ngan blog ni korang leh baca.. ase x suke ..kome sume leh bako Kite Bako !! Kite Bako!! ( Lap top or Pc korang yg terbako nnt ) hahaha aku bukan lah penulis yg terhebat!!! just utk share n mengisi waktu yg agak kosong , x kosong sgt la..so klu korang pun ade mase kosong singgah la mai bace blog Ni...Tq so much pada yg terbaca..or sengaja baca..hehhehe... EnjOy Ya!!!

Followers

q

Wednesday, July 21, 2010

aPa PeRaSaaN aKu...????

salam...
haiii lagi beberapa hari lagi aku nk tunang..ade gak bnda2 yang lum settleh..sume nak wat jumaat ni tunggu abang aku...

APA PERASAAN AKU???


aku rase happy la, macm org lain happy bila nk mendiri kan masjid..
tapi perasaan aku cepat berubah2..aku pun tak tau kenapa..adakah sume keputusan aku buat ni adalah betul???tapi aku tetap kn hadapi semua ni..
aku kn kuat semangat...

APA PERASAAN AKU???


malam tadi my ex ( mat ) call, mcm tau2 aku rindu die n aku tgh ade masalah..
tapi perasaan aku x la terlalu xecited sgt,yela aku ngan die dah xde pape..die cume tny pasal Takaful,ade gak borak ngan mom die..so jemput sekali la..perasaan??? sedih la.. mom die mcm x nk dtg...mat kate mom die berat hati nk dtg..mcm tu juga die..die kate nnt die sedih ( sob~~sob~~ ) aku klu blh pun x nk die dtg..aku x pkse die..hummm ntah la..hope die bahagia pasni..

No comments:

Post a Comment